"Стратегія фірми–2020": учасники бізнес-баттлу

Розпочалося сьоме масштабне змагання з керівництва smart-підприємствами та прийняття управлінських рішень "Стратегія фірми–2020". Як і завжди, Учнівська, Студентська, Сімейна ліги та Ліга наставників зібрали близько 2000 гравців з усієї України.  Є учасники з 12 європейських країн, переважно з Польщі, Литви, Латвії, Естонії, Норвегії, Словаччини, Чехії, а також з США. З-поміж українських регіонів до турніру цього року найактивніше долучилися з Києва і Київської, Полтавської, Тернопільської, Кіровоградської, Вінницької, Донецької, Житомирська, Закарпатська і Запорізька області. Серед зареєстрованих є як ті, хто вперше керуватиме інтерактивним підприємством, так і досвідчені "бійці віалу", переможці всеукраїнської й регіональної "Стратегії фірми".

Найбільше бажаючих позмагатися за лідерство на ринку бізнес-симуляції ViAL+ знайшлося серед українських школярів. Трохи більше половини учасників цьогорічного турніру — учні шкіл, гімназій, колегіумів, державних і приватних ліцеїв. Окрім старшокласників (10-11-і класи), учнів 8 і 9-х класів, яких традиційно найбільше, свої сили спробують 9 п'ятикласників,  6 шестикласників і 84 семикласника. Респект за сміливість і удачі їм у боротьбі зі старшими й досвідченішими конкурентами.

Студентів-гравців ненабагато менше за школярів — їхня кількість склала 39,4% всіх зареєстрованих. Серед учасників Студентської ліги "Стратегії фірми–2020" є студенти провідних закладів вищої освіти у сфері економіки й бізнесу — Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Київського національного торгівельно-економічного університету і Тернопільского національного економічного університету — та багатьох інших.

Найактивніше для участі в турнірі реєструвалося студентство Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Вінницького національно-технічного університету, Прикарпатського університету імені Василя Стефаника, Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова, Києво-Могилянської академії, Львівської політехніки, Львівського національного університету імені Івана Франка,Черкаського навчально-наукового інституту Університету банківської справи, Херсонського національного технічного університету.

Значну цікавість до "Стратегії фірми" проявили студенти технікумів і коледжів, особливо Гусятинського коледжу ТНТУ імені Івана Пулюя, Хмельницького політехнічного коледжу Львівської політехніки, Лубенського фінансово-економічного коледжу Полтавської державної аграрної академії, Білоцерківського вищого професійного училища будівництва та сервісу, Кременчуцького вищого професійного училища №7, Новокаховського приладобудівного фахового коледжу, Богуславського гуманітарного коледжу імені Івана Нечуя-Левицького і Мукачівського кооперативного торгівельно-економічного коледжу.

На старті цьогорічної "Стратегії фірми" — 40 команд Сімейної ліги і 123 інноваційних педагоги. 44 учасники Ліги наставників викладають економічні дисципліни. Дуже приємно, що й учителі та викладачі інших спеціалізацій прагнуть освоїти сучасні інструменти бізнес-освіти, розвинути власні компетентності.

Вболіваємо за всіх і віримо у ваші сили!