Харків: як пройшов черговий тренінг у межах «Стратегії фірми-2016»

Харківська аудиторія зустріла присвячений бізнес-симуляторам семінар-тренінг досить зацікавлено і приязно. Зусиллями команди економічного факультету нашого давнього партнера, ХНЕУ імені С. Кузнеця, на семінарі зібралося близько 150 вчителів.

Для більшості з них інформація про інноваційні технології навчання економічним дисциплінам у школі виявилася новою і, сподіваємося, корисною для роботи. Адже трансформаційні зміни в українському суспільстві, зокрема, в освіті, скоро просто вимагатимуть впровадження нових методик – зручних, прикладних, очно-дистанційних без обмеження у місці й часі.

«Стратегія фірми-2016», представлена 1 лютого харків’янам, ‒ це не тільки захоплююче змагання для школярів, а й одна з перших масштабних спроб застосування в українських школах симуляційних технологій. У розвинених країнах Заходу, Європі та США, бізнес-симулятори давно використовуються у ЗНЗ та, як показав досвід, дуже ефективні для прикладної освіти. Настав час і українським педагогам брати їх на озброєння.

Один із учасників тренінгу поставив прекрасне запитання: «А що далі, до чого має привести ваш турнір?». Ми відповімо так: до формування нової вітчизняної бізнес-еліти ще зі школи. І це зовсім не амбіції. Це – необхідність.