Досягнення та завершення бізнес-табору "Практична економіка-2016"

Поки їхні однолітки нудьгували в літню спеку в соцмережах, учасники бізнес-табору «Практична економіка-2016» від Компанії Інтелектуальних Технологій та КНЕУ імені В. Гетьмана продовжили вивчати тонкощі управління власною компанією. І тепер, коли табір успішно завершився, можна з упевненістю сказати, що він пройшов вдало.

У першу чергу, Данило, Анна, Юлія і Павло освоїли важливу річ для початківців ‒ пошук інвестицій для бізнесу. Адже мало в кого з молодих підприємців наявний стартовий капітал у такому розмірі, щоб обійтися власними силами. Тож уміння залучати чужі кошти дуже знадобиться їм у майбутньому.

За інвестиціями ‒ вперед!

Кожен із учасників мав розробити інвестиційний проект для виділення додаткових коштів на розвиток підприємства у ViAL+. Наскільки добре це вийшло у завзятих старшокласників? Були деякі погрішності, але в цілому вони переконали організаторів надати додаткові фінанси для девелопменту віртуальних компаній.

Потім відбулося найцікавіше. Виявилося, що залучити кошти під свій проект ‒ це ще далеко не все! Набагато складніше правильно скористатися ними. Учасники табору зуміли знайти інвестиції для проведення рекламних кампаній, модернізації, купівлі, ремонту виробничого обладнання у бізнес-симуляторі та інших цілей.

Проте раціонально використати отримані гроші зумів не кожен. Але нічого ‒ шанс навчитися поводженню з інвестиціями цим школярам ще випаде. Головне, що вони освоїли основи та зрозуміли принципи інвестування.

Переговори та подолання кризи ‒ складнощі й результати

Одне з першочергових завдань бізнес-табору «Практична економіка» ‒ навчити майбутніх підприємців домовлятися, комунікувати між собою, долаючи зайву сором’язливість. На жаль, поки що інструментами серйозних переговорів захотіли скористатися не всі, хоча тимчасові коаліції успішно виникали.

Коли учасники зіткнулися із першими кризовими ситуаціями та ринку у п’ятницю, той, хто зумів домовитися з конкурентами, долав несприятливі обставини значно успішніше. Це переконало молодих бізнесменів у тому, що у великих іграх на ринку один у полі ‒ точно не воїн.

Управління часом і… собою

Проблеми в комунікації дали можливість поговорити і про інші складнощі в бізнесі та долання цих перешкод. Лише одиниці вміють ефективно управляти власним часом, тому особлива увага була присвячена тайм-менеджменту.

Для того, щоб об’єктивно оцінити власний потенціал та слабкості, школярам запропонували використання дуже дієвого способу – SWOT-аналізу самих себе. Такий собі «селфі-свот» зумів підказати кожному учаснику табору, в якому напрямку йому варто рухатися до саморозвитку.

Ще на школярів чекали інтерактивний тренінг з розвитку лідерського потенціалу, складання індивідуального плану розвитку та візит до музею КНЕУ ‒ alma-mater відомих ділових людей України.

Фінальний акорд

Побували старшокласники й на тренінгу від Active Citizens Ukraine (проект Британської Ради України), де дізналися багато цікавого про соціальне підприємництво. Це новий тренд в українському бізнесі, що дозволяє не просто заробляти гроші, а й бути корисним суспільству, через допомогу іншим розвивати і вдосконалювати власну особистість.

Завершився бізнес-табір презентаціями власних підприємницьких проектів Данила, Павла, Анни і Юлії, які молоді бізнесмени та бізнесвумен будуть розвивати в майбутньому. І вони нарешті відкрили один одному свої секрети. Виявляється, у трьох учасників «Практичної економіки-2016» є досвід ведення власного бізнесу в Інтернеті.

Можливо, ці старшокласники знайшли на цьому економічному таборі партнерів для майбутніх грандіозних починань? Принаймні, ми на це сподіваємося!