Поки їхні однолітки нудьгували в літню спеку в соцмережах, учасники бізнес-табору «Практична економіка-2016» від Компанії Інтелектуальних Технологій та КНЕУ імені В. Гетьмана продовжили вивчати тонкощі управління власною компанією. І тепер, коли табір успішно завершився, можна з упевненістю сказати, що він пройшов вдало.

У першу чергу, Данило, Анна, Юлія і Павло освоїли важливу річ для початківців ‒ пошук інвестицій для бізнесу. Адже мало в кого з молодих підприємців наявний стартовий капітал у такому розмірі, щоб обійтися власними силами. Тож уміння залучати чужі кошти дуже знадобиться їм у майбутньому.

За інвестиціями ‒ вперед!

Кожен із учасників мав розробити інвестиційний проект для виділення додаткових коштів на розвиток підприємства у ViAL+. Наскільки добре це вийшло у завзятих старшокласників? Були деякі погрішності, але в цілому вони переконали організаторів надати додаткові фінанси для девелопменту віртуальних компаній.

Потім відбулося найцікавіше. Виявилося, що залучити кошти під свій проект ‒ це ще далеко не все! Набагато складніше правильно скористатися ними. Учасники табору зуміли знайти інвестиції для проведення рекламних кампаній, модернізації, купівлі, ремонту виробничого обладнання у бізнес-симуляторі та інших цілей.

Проте раціонально використати отримані гроші зумів не кожен. Але нічого ‒ шанс навчитися поводженню з інвестиціями цим школярам ще випаде. Головне, що вони освоїли основи та зрозуміли принципи інвестування.

Переговори та подолання кризи ‒ складнощі й результати

Одне з першочергових завдань бізнес-табору «Практична економіка» ‒ навчити майбутніх підприємців домовлятися, комунікувати між собою, долаючи зайву сором’язливість. На жаль, поки що інструментами серйозних переговорів захотіли скористатися не всі, хоча тимчасові коаліції успішно виникали.

Коли учасники зіткнулися із першими кризовими ситуаціями та ринку у п’ятницю, той, хто зумів домовитися з конкурентами, долав несприятливі обставини значно успішніше. Це переконало молодих бізнесменів у тому, що у великих іграх на ринку один у полі ‒ точно не воїн.

Управління часом і… собою

Проблеми в комунікації дали можливість поговорити і про інші складнощі в бізнесі та долання цих перешкод. Лише одиниці вміють ефективно управляти власним часом, тому особлива увага була присвячена тайм-менеджменту.

Для того, щоб об’єктивно оцінити власний потенціал та слабкості, школярам запропонували використання дуже дієвого способу – SWOT-аналізу самих себе. Такий собі «селфі-свот» зумів підказати кожному учаснику табору, в якому напрямку йому варто рухатися до саморозвитку.

Ще на школярів чекали інтерактивний тренінг з розвитку лідерського потенціалу, складання індивідуального плану розвитку та візит до музею КНЕУ ‒ alma-mater відомих ділових людей України.

Фінальний акорд

Побували старшокласники й на тренінгу від Active Citizens Ukraine (проект Британської Ради України), де дізналися багато цікавого про соціальне підприємництво. Це новий тренд в українському бізнесі, що дозволяє не просто заробляти гроші, а й бути корисним суспільству, через допомогу іншим розвивати і вдосконалювати власну особистість.

Завершився бізнес-табір презентаціями власних підприємницьких проектів Данила, Павла, Анни і Юлії, які молоді бізнесмени та бізнесвумен будуть розвивати в майбутньому. І вони нарешті відкрили один одному свої секрети. Виявляється, у трьох учасників «Практичної економіки-2016» є досвід ведення власного бізнесу в Інтернеті.

Можливо, ці старшокласники знайшли на цьому економічному таборі партнерів для майбутніх грандіозних починань? Принаймні, ми на це сподіваємося!

Про цілепокладання говорять багато і недаремно. Дійсно, успішний бізнес починається із правильно поставленої цілі та вдало вибраних для її реалізації засобів. І сьогодні учасники літнього бізнес-табору "Практична економіка-2016" визначалися із цілями створених  у ViAL+ компаній та окреслювали можливі шляхи досягнення.

Більшість прагне отримання максимального прибутку. Що ж, подивимося, у якого підприємства це вийде швидше: RUBICK industries (Данило Рубанов), Есofood (Анна Зайченко) чи TOTAL PRODUCTION MILK (Павло Зікранець). А от підприємство Юлії Купенко Luck Enterpraises націлене передусім на високі показники рейтингу. Побажаємо удачі всім!

Адже, як правильно свідчить відома мудрість, найважчий шлях починається з першого кроку. А перший крок до майбутнього підприємництва вони вже зробили.

Визначившись із цілями майбутнього підприємництва першого дня бізнес-табору «Практична економіка-2016», другого Павло, Юлія, Анна і Данило перейшли до конкретних дій. Вони створили у ViAL+ власні фірми та, ознайомившись із можливостями симулятора, почали просувати "новонароджені" підприємства на ринку.

Сьогоднішній тренінг стосувався підприємства як економічної одиниці, а чітке відображення структури виробничої компанії в середовищі спеціальної програми дозволило побачити все наочно.

І, варто відзначити, юні підприємці були суттєво зацікавлені та приймали досить зважені рішення.

Після заглиблення у світ економіки й бізнесу учасники табору мали змогу доторкнутися до вічного й прекрасного, відвідавши музей історичних коштовностей України на території Києво-Печерської Лаври.

Адже, як слушно зауважив Ніколас Коро, бізнесмена творить його культурний рівень. Хто знає, можливо, ці сьогоднішні старшокласники і старшокласниці колись стануть відомими меценатами?

Наш бізнес-табір успішно розпочався. Сьогодні, 13 червня, його учасники ‒ киянки Аня і Юля, Павло з Дніпропетровська та Данило з Харкова (до речі, фіналіст турніру «Стратегія фірми-2016») мали змогу познайомитися й окреслити майбутні грандіозні плани. Що таке підприємництво і яким має бути сучасний підприємець? Як виглядає «дерево бажань» для кожного з цих старшокласників? Все це було обговорено жваво і з великою зацікавленістю.

Бізнес-ідеї приємно дивували своїм розмахом і оригінальністю. Проектування будинків за 10 хвилин, доставка олівців за 15, розробка авторських годинників та зоокафе з дресированими котами-жонглерами, якому позаздрив би Юрій Куклачов, ‒ не все, на що спроможна фантазія цьогорічних учасників! Добре потренувавшись в управлінні компанією завдяки потужному симулятору фірми ViAL+, наприкінці проходження табору вони представлять проекти власних бізнес-починань.

Не обійшлося і без занурення у світ справжньої економіки. Майбутні бізнесмени та бізнес-леді відвідали національний фінал студентського конкурсу СІМА Global Business Challenge 2016, що проходив у КНЕУ ім. В. Гетьмана.

Вони мали змогу оцінити презентації вирішення кейсу міжнародної компанії та скласти власне враження про сучасний великий бізнес.

Початок вийшов багатообіцяючий. Далі буде!

 

Хто сказав «нічого»? Якби ви побували на бізнес-таборі «Практична економіка» у КНЕУ, то були б іншої думки. На прикладі чотирьох хлопців-старшокласників, які його пройшли, ми впевнилися: бізнес, підприємництво можуть бути цікавими та зрозумілими для молоді. Комп’ютерний симулятор ViAL+ дав Кості, Тимуру, Богдану й Даниїлу можливість поринути в атмосферу виробничого підприємства, де вони дуже швидко зрозуміли, що таке ринок і як на ньому виживати.

Найбільш глобальне завдання молодого бізнесмена, націленого на серйозну справу, – пошук інвестицій. Як не дивно, основна мета полягає не в тому, щоб зібрати якомога більше спонсорських коштів: перенасичення «вільними» фінансами настільки ж не корисне для бізнесу, як і їх брак. Для того, щоб ефективно розвивати свої компанії у ViAL+, хлопцям було необхідно поставити адекватні цілі та розрахувати, скільки саме ресурсів потрібно для їх реалізації. Вони мали вказати не тільки те, на що треба гроші (обладнання, реклама, розробка нової продукції тощо), а й показати, якою є стратегія розвитку фірми. І, якщо спочатку школярі плуталися з великими цифрами та статтями витрат, то пізніше оптимальне використання інвестиційних коштів, у т.ч. їх «освоєння», перестало бути для них таємницею за сімома печатками.

Цілі у майбутніх підприємців, до речі, виявилися серйозними. Хтось із них хотів би мати власну юридичну фірму, хтось – займатися виготовленням і збутом авторських кальянів та міжнародною торгівлею у цілому. А для цього вкрай необхідно розбиратися, з чого стартує серйозний бізнес, як обрати свій сегмент та ефективно вкласти в нього капітал. Бізнес-симуляція ViAL+ у цьому плані дуже допомогла, оскільки в ній учасник може обирати, яку саме номенклатуру продукту хоче виробляти й реалізовувати, зможе він представити своє підприємство в одній чи декількох галузях. А тут єдину правильну стратегію складно описати, бо в кожного вона своя.

Детально вивчалися бізнес-процеси реклами і збуту товару та ефективні маркетингові ходи, особливості комунікації з бізнес-партнерами й конкурентами.

Основними каналами партнерської взаємодії в симуляторі є купівля-продаж сировини та аренда торгових площ. Робота з сировиною особливо зацікавила хлопців – адже власне виробництво й раціональне використання молока нормалізованого й закваски дозволяє і зекономити, й додатково непогано заробити, продавши його конкурентам.

У деяких учасників спостерігалася зацикленість на виробничих процесах (це, мабуть, і є те, що в симуляторі найбільше «затягує»:)), але втрата дохідності й непродажі змусили їх стати більш раціональними. Інколи доводилося кардинально переорієнтовувати бізнес, переосмислювати й міняти ринки – все як у реальному житті.

Найбільший успіх табору ми вбачаємо в тому, що сьогоднішні юнаки-старшокласники, а в майбутньому – нова зміна українського підприємництва завдяки ViAL+, власному таланту й наполегливості змогли побачити всю широту бізнес-процесів, їх багатофункціональність. І поставленої на початку бізнес-табору «Практична економіка» мети в цілому вони досягнули, навчившись потроху долати кризові фази. А значить – їх можна привітати з першими успіхами на непростому шляху до власної справи!

 

Бізнес-табір «Практична економіка», що проходив з 22 червня по 3 липня 2015 р. у КНЕУ імені Вадима Гетьмана, став по-справжньому експериментальним як для організаторів, так і для учасників. У стінах одного з провідних економічних ВНЗ країни був проведений інноваційний бізнес-табір з використанням інтерактивної технології – симулятора підприємства ViAL+, створеного випускниками КНЕУ.

Зусиллями професійної команди факультету економіки і стратегії підприємств на чолі з деканом О.В. Востряковим чотири школярі з м. Києва поринули в атмосферу справжнього бізнесу з його глобальними цілями, конкуренцією, комунікаціями, прибутками і збитками. І те, як проходив бізнес-табір, прекрасно довело: співпраця середньої і вищої школи у підготовці майбутніх підприємців реальна й ефективна!

Для Компанії Інтелектуальних Технологій бізнес-табір став відкриттям нового формату роботи з молоддю. Для чотирьох учасників – перша нагода відчути себе бізнесменами та спробувати підприємництво «на смак», нічим не ризикуючи.

Інноваційним був і сам формат проведення бізнес-табору. «Класика жанру», теорія в цікавій і доступній формі та зустрічі з тими, хто знає бізнес зсередини, поєднувалася із захоплюючою боротьбою в середовищі симуляції ViAL+ та складанням власних бізнес-проектів. Розважальна програма, що включала в себе відвідування найцікавіших місць Києва, давала можливість відчути: бізнес – це не тільки серйозні рішення та великі гроші, а ще й атмосфера в команді. Корпоративний дух – саме те, що підкорює майже нездоланні вершини.

І сам хід освітнього експерименту, і його результати дають підстави говорити, що він успішно здійснений. Чотири київські школярі – Костянтин Ахрамович, Богдан Стажко, Даниїл Стажко, Тимур Бахтоваршоєв – пройшли корисну підготовку із практичної економіки за результатами табору оформили власні бізнес-ідеї, які в майбутньому можуть перерости у повноцінне підприємництво. Дехто з них уже визначився з тим, що хоче здобувати економічний фах. Побажаємо їм удачі у досягненні своєї мети та чекаємо на зимовому бізнес-таборі під час зимових канікул!

 

Найкраще про бізнес-табір можуть сказати самі учасники. Слово їм!

Костянтин Ахрамович:

Що Вас зацікавило (сподобалося) в бізнес-таборі? "Бізнес-симулятор ViAL+. Лекції з ведення бізнесу". 

Що б Ви хотіли покращити в організації бізнес-табору? —"Трохи більше часу приділяти теорії".

Як би Ви схарактеризували бізнес-симуляцію своїми словами?  —"Програма, яка симулює ринкове бізнес середовище. А користувач повинен приймати у ній рішення".

Що для Вас стало найбільш яскравим враженням літнього бізнес-табору "Практична економіка"?  —"ViAL+".

Богдан Стажко:

Що Вас зацікавило (сподобалося) в бізнес-таборі? — "Найбільше сподобалась бізнес симуляція VIAL+".

Що б Ви хотіли покращити в організації бізнес-табору? —"Усе добре".

Як би Ви схарактеризували бізнес-симуляцію своїми словами? —"Демо-версія бізнесу, тільки у комп'ютері".

Що для Вас стало найбільш яскравим враженням літнього бізнес-табору "Практична економіка"?  — "Бізнес-симуляція".

Даниїл Стажко:

Що Вас зацікавило (сподобалося) в бізнес-таборі?  — "Мені сподобались наші викладачі, які, як я і хотів, розповідали по максимуму і доступно. Також культурна програма — це правильне рішення, іноді переключатись на музеї. Мені дуже імпонує те, що запрошували людей, які розуміють, що таке бізнес та як його робити. Найкраще рішення — бізнес-симуляція, дякую вам за це. Загалом усе було класно!".

Що б Ви хотіли покращити в організації бізнес-табору?  — "Я би хотів покращити організаційні моменти, тобто за запізнення робити штраф (але якщо поважна причина, то не треба)!".

Як Ви думаєте, що таке "бізнес-симуляція"?  — "Бізнес симуляція — це можливість для людей зрозуміти, що таке бізнес та які аспекти там є".

Що для Вас стало найбільш яскравим враженням літнього бізнес-табору "Практична економіка"?  —"Бізнес-симулятор VIAL+".

Ось і настав останній день літнього бізнес-табору "Практична економіка-2015". Цей день овіяний сумом і сповнений великою радістю через здійснену роботу. Сумом, оскільки доводиться прощатися з такими вже рідними учасниками: Тимуром, братами Даниїлом і Богданом, Костею. Але, водночас, на серці безмежна втіха від виконаної роботи. Але про все по порядку.

Перша половина дня пройшла в напруженому змаганні з управління компаніями. Три фірми вступили у фазу кризового перевиробництва — продукції випускалося багато, маркетинг виявився недостатнім і бракувало нових ідей. Це призвело до падіння прибутковості компаній і погіршення їх платеспроможності. Наш лідер —Богдан Стажко — увійшов у великі непродажі і змушений був постійно брати овердрафти.

А от його брат Даниїл, навпаки, "вирулив" свою компанію, врахував помилки (свої і конкурентів), упевненився, що не все просто і проникнувся  бізнес-процесами. Такі дії дозволили йому вирватися на друге місце, потіснивши Тимура.

Тимур, будучи більшу частину часу лідером, вийшов на дуже високі рівні виробництва продукції, проте активні дії конкурентів і невчасність збільшення маркетингової активності призвели до втрати лідерства. Це стало досить показовим, адже часто і в реальному житті виробники, які раніше були лідерами, поступаються новим і більш ефективним.

Компанія Костянтина впевнено зайняла своє місце. Її директор достойно йшов до поставленої цілі — рентабельності активів на рівні 50% — що й було досягнуто.

Після обіду ми розпочали захист презентацій учасниками. Кожен мав за 3-4 хвилини представити компанію і власні управлінські дії за такою схемою:

1) Що планували (які цілі ставили перед собою).

2) Що робили для досягнення своїх цілей?

3) Скільки і яким чином було потрачено інвестиції?

4) Який результат отримали?

5) Як оцінюєте власні дії?

Якщо говорити в цілому, то всі учасники прекрасно справилися зі своїми завданнями. Вони змогли на високому рівні представити цілі й результати, зробити самоаналіз, оцінити, а як по-іншому можна було б вчинити. Їх виступи були по-справжньому дорослими й відповідальними.

Загальні висновки були такими:

  • забагато інвестицій брати не варто;
  • слід більш зважено підходити до обсягів продаж і маркетингу;
  • навмання діяти не виходить, а треба вдумуватися у свої дії і старатися прогнозувати їх результати;
  • економіка і бізнес є більш складними, ніж здаються на перший погляд.

І ще багато чого можна сказати про те, що дав учасникам і організаторам  бізнес-табір. Поговоримо про це в наступних статтях!

Під час завершення бізнес-табору "Практична економіка" деканом факультету економіки та управління, доцентом кафедри стратегії підприємств КНЕУ О.В. Востряковим було вручено сертифікати учасників літнього Бізнес-табору "Практична економіка-2015"

Ось так ми пройшли шлях від перших днів, коли несміливо, але креативно працювали над власними ідеями, поєднювали неможливе і стартували діяльність компаній у ViAL+, до фіналу, коли в лексикон хлопців гармонійно увійшли слова "продажі", "прибуток", "овердрафт", "інвестиції", "конкуренти" та з'явилося усвідомлення того, як краще побудувати власну компанію, що необхідно змінити для поліпшення власної стратегії.

Хочеться відзначити, що більшість учасників досягнули поставлених цілей (і в симуляторі, і в бізнес-таборі та високо оцінювали всю роботу табору.

Надзвичайно приємно, коли спільна робота дає плоди. Матимемо надію, що ці сьогоднішні школярі ще більше укріпляться в житті, й отримані навики та знання стануть у пригоді під час реалізації своїх проектів.

До нових зустрічей!

 

Приємно відзначити, що для учасників літнього бізнес-табору "Практична економіка-2015" важливі не тільки економічне становлення й успіхи власних компаній, а й взаємозв'язки сучасності з історичним минулим України. Інтерес до історії досить сильний і щирий.

Особливо актуальним для юнаків виявилося ХХ століття, яке має величезне значення для розуміння політичних, економічних, соціальних і гуманітарних процесів як сьогодення, так і минулого.

Була проведена насичена і змістовна екскурсія по експозиційним залам ХХ століття Національного музею історії України. Кожен із хлопців зміг багато чого побачити й задуматися над економічними і політичними взаємозв'язками, які пронизували події всього ХХ століття. І, за відгуками, це дійсно мало для майбутніх підприємців неабияке значення.

 

 

Другий тиждень табору видався насиченим, але, водночас, дуже швидким.

У вівторок до нас у гості завітав Сергій Куранов, який розказав учасникам табору про людину і гроші, основні правила фінансової грамотності, поведінки людей  у різних ролях: найманого працівника, приватного підприємця, бізнесмена та інвестора. Ділився власним досвідом і порадами на майбутнє. Адже практична економіка не може обійтися без розуміння законів грошей і самої сутності фінансів. За півтори години тренінгу кожному з нас було над чим поміркувати.

 А потім учасники продовжили змагання у бізнес-симуляції ViAL+, активно розвиваючи свої компанії. Хоча конкуренція ставала все більш насиченою.

Тему грошей та інвестицій продовжили у другій половині дня бізнес-табору. Ми говорили про інтереси інвесторів, прагнення "прохачів"/ шукачів інвестицій. Навіть була висловлена думка про те, що одним із інтересів інвестора є рабство того, хто залучає інвестиції. Дуже цікаво й екстравагантно. У цілому, даною темою учасники жваво цікавилися протягом усіх попередніх днів табору. І їхній інтерес підкріпився практичним завданням: кожен мав на середу підготовити власний інвестиційний план для розвитку свого тренінгового підприємства у середовищі бізнес-симулятора.

Середа, 1 липня, почалася із презентацій інвестиційних планів. Варто відзначити, що Богдан, Костя, Даниїл, Тимур дуже відповідально підійшли до виконання поставлених завдань. Хоча і літо, і час відпочинку, але кожен із них присвятив свій час тому, щоб підготувати якісну презентацію. Просили багато - від 500 млн. грн. до 3 млрд. грн. І, як для першого разу, виступи були дуже якісними, здебільшого обгрунтованими. Хоча в окремих випадках молоді підприємці переоцінили свої сили щодо повернення інвестицій (як це показала й пізніша практика), однак приємно вразив розмах ідей і намірів. 
Відразу скажемо, що в повній мірі задовольнили потреби, крім проекту Даниїлу, фінансування якого зменшили на 0,5 млрд. грн.

Друга половина дня кипіла від напруження й активного освоєння інвестиційних коштів.

У четвер, 2 липня, відбулася зміна лідерів. Своїм натиском Богдан, який є наймолодшим учасником, потіснив Тимура. Але зараз вразливими можна вважати позиції кожного. Ще присутня можливість своїми рішеннями змінити розклад сил. Тим більше,  кожен учасник відчуває труднощі у збуті товарів. І сьомий рік діяльності компаній (періодизація за раундами у ViAL+) почався складно. Подивимося, як учасники зможуть вийти з даної ситуації у п'ятницю.

3 липня буде останнім днем, коли всі хлопці представлять свої результати у вигляді презентацій за схемою: що планували (які цілі ставили), що робили для досягнення цілей, скільки інвестицій просили і як їх використали, які результати отримали (на момент останнього рішення у п'ятницю), як самооцінюються в діяльності власників фірм (що було вдало, а що варто було зробити по-іншому).

І на кінець восьмого дня табору учасники відвідали Національний музей історії України, де ознайомилися з ХХ століттям, його військовими, економічними і суспільно-політичними потрясіннями. Особливу увагу приділили національним трагедіям- репресіям, Голодомору, Великій Вітчизняній війні і тому, як українці справилися і справляються з викликами ХХ і ХХІ століття. Цінність екскурсії для учасників полягала у формуванні власного погляду на історичні процеси, особливо місце в ній економіки й кожної людини. Адже історія пишеться і сьогодні...

А попереду останній і вирішальний день табору. Чекатимемо на його результати...

На фото — пан Сергій Куранов.

Ось і настав п'ятий день бізнес-табору "Практична економіка", який завершив його перший тиждень.

У п'ятницю учасники табору активно розвивали свої тренінгові підприємства в середовищі бізнес-симулятора ViAL+. Зокрема, вони активно боролися зі своїми конкурентами, пропонували на ринку нові товари.  

Поступово формується як підприємство-гігант, що присутнє у всіх сегментах ринку, так і компанії зі стратегіями фокусування і продуктової диференціації у межах декількох продуктових груп. Подивимося, які стратегії переможуть і хто стане лідером загального рейтингу. Але це вже буде під час другого тижня бізнес-табору.

А наприкінці насиченого дня Богдан, Даниїл, Костя і Тимур відвідали музей Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. Під час цікавої екскурсії від Олени учасники дізналися про історію університету, особливості навчання у першій половині ХХ століття (зокрема, і про те, що за лекції й екзамени доводилося платити, а перші парти були найдорожчими. Ось би здивувалися сьогоднішні студенти!), складнощі становлення й переїзду нашого навчального закладу в середині ХХ століття і розквіт КНЕУ у другій половині ХХ — на початку ХХІ століття.

Маємо надію, що кожен  виніс для себе цікаві факти з історії університету і пройнявся часткою любові до нього.

А 27-29 червня на нас чекали святкові вихідні у зв'язку з Днем Конституції України і Днем молоді. Вітаємо всіх із такими молодими й відповідальними святами! Ніколи не забуваємо про наші права й обов'язки і про те, що ми завжди юні серцем :)))

30 червня розпочинається новий тиждень бізнес-табору, який буде насичений подіями, досягненнями й ознаменований урочистим завершенням. До нових позитивних результатів!

Четвертого дня наші учасники повністю поринули у нетрі проектного менеджменту. Вони активно проробляли свої ідеї та формували резюме власних проектів.

Довелося трохи спітніти, але на виході отримали майже готові ідеї. Перші кроки в реальному бізнесі  є складними. Адже ідей маємо багато, а щоб довести їх до опису й подальшої реалізації, потрібно докласти суттєвих зусиль.

У другій половині дня в гості прийшла Вікторія Куліш — фантастична людина, ТОП-менеджер з великої літери, яка має значний досвід корпоративного управління у великих українських компаніях. І при цьому може просто та з приємною усмішкою донести глибинні моральні, етичні, бізнесові й життєві позиції.

Учасники говорили з пані Вікторією про стратегічне управління у бізнесі і житті, про інвестиції й "Київстар", багато інших цікавих речей. Адже ніхто  не розкаже про діловий світ краще за людину, яка розвивала український великий бізнес власними руками.

На фото — пані Вікторія Куліш.

 

Третій день бізнес-табору "Практична економіка" пройшов під знаком проектів.

Учасники наполегливо пропрацьовували свої ідеї, ідентифіковували споживачів, визначалися з очікуваними обсягами продаж.

Робота йшла напружено, але весело та креативно. Працюємо над створенням юридичної компанії по правам нерухомості, перевезенням товарів, психологічною клінікою, економічним консалтингом.

Уже в четвер, 25 червня, учасники бізнес-табору оформлять резюме своїх проектів.

А наприкінці третього дня табору ми відвідали Національний військовий музей. Але про це у наступній статті.

 

У вівторок, 24 червня 2015, учасники бізнес-табору "Практична економіка" у КНЕУ почали роботу над власними проектами. Велика подяка за це Ірині Кубарєвій ‒ одному з кращих фахівців із проектного менеджменту в КНЕУ.

А перед цим, у понеділок 22 червня 2015 р., ми мріяли про власні ідеї, поєднували непоєднуване й розмірковували над першими кроками у бізнесі. Проекти, які виникають у них, надзвичайно креативні і дають великі надії на майбутнє. Висловлюємо щиру вдячність старшому викладачу кафедри стратегії підприємств КНЕУ Оксані Мельник за допомогу й активну участь у таборі!

Інтерактивний курс навчання підприємництву від КІНТ

МОН України рекомендує бізнес-симулятор ViAL+ до використання в освітніх закладах

Замовлення Сертифікату про проходження курсів і тренінгів з управління підприємством у ViAL+

Маєш досвід керування компанією у ViAL+ під час турніру, університетських занять, практики у виші чи тренінгів?

Cкористайся правом на отримання Сертифікату про проходження навчання-практики з управління підприємством!

Замов прямо зараз

Детальніше ТУТ.

Про КІНТ

Інформація про ТОВ "Компанія інтелектуальних технологій"

Юридична адреса:

04210, м. Київ, пр-т Героїв Сталінграду, 12Ж

Для кореспонденції:

04210, м. Київ, а/с 189

Контакти:

+38 (050) 809-11-86,

+38 (097) 224-29-21

pr@kint.com.ua

director@kint.com.ua

Літня школа бізнес-лідерства у Кропивницькому за підтримки КІНТ

 

Не прийшов файл-ключ. Що робити?

Не прийшов файл-ключ поточного періоду?

!Заповніть форму!

або пишіть на support@kint.com.ua

НАДІСЛАТИ свій файл-рішення бізнес-симуляції ViAL+